LOVEBRAND | ANTIPEARLE

04. 03. 2019
antipearle

Rozhodla jsem se tu založit takovou novou rubriku, kde vám přiblížím značky, které mám ráda delší dobu, ale i nově objevené méně známé značky, které mě v poslední době zaujaly. Koupí nějakého produktu totiž většinou podporujete nějakou věc a je dobrý vědět jakou :) Samotnou mě také zajímá, kdo za danou značkou stojí, jakou má historii a proč je třeba tak vyjímečná.

Jako první jsem si vybrala českou špeřkařskou značku Antipearle, jejíchž kousků jsem majitelka už minimálně 3 roky. Na první pohled mě zaujalo spojení perel a "neohrabaně" zpracovaného kovu a také jsou mi hodně blízké motivy podmořského světa - mušličky, žraločí zoubky atd <3 Pro mě je tato značka ztělesněním luxusu a zárověň punku. Můžete si vybrat z několika materiálu - stříbra, pozlaceného stříbra a pro náročnější je zde i 14k zlato a diamanty. Dominantou jsou ale kvalitní přírodní perly. Šperky si můžete zakoupit přímo v showroomu na adrese Janáčkovo nábřeží 61 a co je super, že vám klidně udělají šperk na míru! Takže pokud se vám nějaký kousek líbí a nemají ho ve vašem oblíbeném kovu - není to problém :)

Nákupem takového šperku podporujete lokální tvorbu, jelikož za značkou Antipearle stojí česká designérka Markéta Dlouhá Márová, která spojila svojí vášeň pro módu a potápění. Na trhu je značka už 10 let a v roce 2012 byla oceněna prestižní cenou na Designbloku.

Nafotila jsem vám kousky, které vlastním já a také vybrala pár mých favoritů, které mám v plánu si časem pořídit. Znáte tuhle značku? Líbí se vám?

UBUD

01. 03. 2019
rýžové terasy tegalalang

Už je to více než týden, co se zabydlujeme na Bali. Kdo mě sleduje na Instagramu ví, že jsem si před pár dny poranila koleno a bohužel se musela vzdát všech radovánek spojených s vodou. Proto jsme se rozhodli vyrazit na výlet do Ubudu a strávit v tomto kulturním a duchovním centru tři dny. Především okolí Ubudu totiž nabízí spoustu možností k výletům a i když jsem na Bali potřetí, do této doby jsem nenavštívila například slavné rýžové terasy Tegalalang, který rozhodně nesmíte vynechat!

Ubytování

Celý náš výlet jsme plánovali velmi narychlo, tudíž nám nezbývalo moc možností ani ve výběru ubytování. Protože jsme měli v plánu ve městě strávit pouze pár dní, hledali jsme určitý komfort - chtěli jsme bazén, dobrou lokalitu v centru a snídani v ceně. Když jsem se dívala na Booking na hotely, vyjely na mě neskutečné částky :D Trochu jsem se zděsila, ale po čase se nám podařilo najít krásný tříhvězdičkový hotel, která splňoval naše požadavky. Desak Putu Putera Cottages se nachází v centru města, má krásný bazén obklopený zelení, výbornou snídani v ceně a neskutečně milý personál. Za dvě noci jsme zaplatili cca 2900 korun. Věřím, že pokud bychom plánovali výlet trochu více dopředu, dalo by se ubytování najít i přes Airbnb levněji :) Nicméně nám se tam moc líbilo!

WOMAN IN RED

10. 02. 2019

Proč my ženy/dívky nenosíme tolik červenou barvu? Málokdy potkám na ulici někoho ve výrazných barvách, přitom městu i nám by častější nošení tak ikonické barvy rozhodně prospělo! Je obecně známo, že červené barvě dávají přednost lidé energičtí, tvořiví, cílevědomí, tak proč nezařadit víc červených kousků, do svých šatníku. Pro mě osobně symbolizuje červená barva lásku a vášeň a absolutně nejvíc miluju červené rtěnky, od kterých chlapi neumí odtrhnout oči!

Celkem elegantní outfit z kousků z nové kolekce s.Oliver, jsem doplnila teniskami a ledvinkou, aby nabral na zajímavosti. S tímto kabátem vás ale nikdo rozhodně nepřehlédne tak jako tak! Podle mě tento look může být perfektní na dnešní “zamilovaný” Valentýnský den. Líbí se mi basic tričko s logem s. Oliver. Nejsem příznivec toho, aby byly primárně viditelné značky, ale pokud máte jeden takto výraznější kousek - ničemu to neuškodí a naopak přitáhnete pozornost právě na tu jednu věc :) Vybrala jsem si k tomuto outfitu sportovnější kalhoty s pruhem a bílé tenisky. Když jsme s Barčou fotily na střeše domu, kde bydlím, byl venku ještě sníh a rozhodně nedoporučuju běhat s takto holými kotníky :D Já jsem to naštěstí měla kousek domů :) Dejte mi vedět, jak se vám líbí outfit a užijte si dnešní den! A i když třeba Valentýna neslavíte, zkuste udělat někomu blízkému radost nějakou maličkostí - uvidíte, že to ocení! :)

BACK TO SCHOOL

27. 01. 2019

Příjemné odpoledne v Olomoucké kavárně Long Story Short Hostel & Café s mojí oblíbenou fotografkou Barčou. Zatímco čekáme na milovanou V60, využíváme krásný prostor hostelu k nafocení mého nového outfitu. Pokud budete mít cestu do Olomouce, rozhodně sem doporučuji zajít. Kafe mají výborný a i když mění "meníčko" každý týden (tím pádem nemohu doporučit nic konkrétního) zatím jsem měla samé dobroty! Svůj outfit jsem nazvala tématicky BACK TO SCHOOL, protože kombinace košile a sukně v ideální délce ke kolenům, je jako dělaná pro zpestření i tak NEpříjemného dne stráveného celý den ve škole a hlavně jsem si vzpoměla, jak mě za chvíli jeden takový návrat do školy čeká. Díky pruhům je celý outfit sportovnějšího rázu. Košile se střihem boyfriend je nejvíc praktická věc - můžete jí zavazát vepředu na uzel, můžete ji zastrkat do kalhot nebo ji nosit volně rozeplou s tílkem. Mají ji ve světle modré a růžové variantě. Sukně je ze slev, které stále v obchodech s. Oliver probíhají :) Je elastická a bude vypadat dobře i s bílou sportovní mikinou (to je můj další nápad na to, jak ji nosit)! Outfit jsem doladila crossbody kabelkou ve výrazné červené barvě - sice se do ní nevejdou učebnice ani nic podobného, ale mobil a můj malý foťák ano! :) Pro mě to je nejlepší velikost kabelky. A co řikáte na moje nové minimalistické boty Acne Studios?

WINTER WONDERLAND

21. 01. 2019
stezka valaška

Přesně za měsíc budu sedět v letadle směrem na Bali a užívat si nekonečnýho tepla a sluníčka. Předtím mě ještě čeká cesta do Londýna, stěhování a pár zkoušek ve škole. Tohle byl tedy poslední víkend, který jsme mohli strávit na horách, tak jsme toho využili naplno a vydali se do takové pohádky! <3

Inspiraci na výlet jsem našla na Instagramu - vyskočila na mě totiž fotka nově otevřené stezky Valašky v Pustevnách a já po chvíli zavelela, že tuhle zasněženou nádheru musím před odletem do teplých krajin vidět. V pátek večer se tedy ubytováváme v příjemném wellness hotelu Horal v Rožnově pod Radhoštěm, který se nachází v momentálně zasněžených Beskydech a nabízí nespočet možností k výletům. Těšíme se na další den. Vstáváme brzo, protože si chceme zaplavat v hotelovém bazénu a objednat se na zdejší wellness, který nabízí až 7 druhů saun (bylinkovou, finskou ale i třeba bio sennou saunu). Pokud budete chtít, můžete využít slevu na ubytování s kódem "ALEX10". Při rezervaci na jejich stránkách ZDE zadáte do políčka "promo kód".